مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 23:012023-06-27اقتصادي

برخورد قانونی با متخلفان ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان میاندورود


بخشدار مرکزی میاندورود با اعلام اینکه پایش و رصد مناطقی که احتمال ساخت و ساز غیر مجاز در آن وجود دارد به طور مستمر نظارت می شود، گفت: برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و راهکارهای پیشگیری و مقابله و برخورد قانونی با این موارد به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

- ایسنا/مازندران بخشدار مرکزی میاندورود با اعلام اینکه پایش و رصد مناطقی که احتمال ساخت و ساز غیر مجاز در آن وجود دارد به طور مستمر نظارت می شود، گفت: برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و راهکارهای پیشگیری و مقابله و برخورد قانونی با این موارد به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

مهدی باقری عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افزایش نظارت دقیق بر فعالیت ها در خارج از بافت روستاها با افزایش گشت زنی ها، دقت و سرعت عمل در ارائه گزارش تخلفات، پیگیری و به نتیجه رساندن گزارش ها و مستند سازی فعالیت های صورت گرفته از جمله اقداماتی است که مورد توجه قرار گرفته است، اظهار کرد: در این راستا گشت ویژه نظارت و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان بخش مرکزی با بهره گیری از همه ظرفیت های قانونی به کار گرفته شده است.

باقری ادامه داد: حفظ اراضی کشاورزی در راستای حفظ تولید و امنیت غذایی از موضوعات بسیار مهم و قابل توجه است و تمامی دهیاران باید همکاری لازم را در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با متخلفان ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان میاندورود

برخورد قانونی با متخلفان ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان میاندورود