مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-22اقتصادي

خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن ممنوع و با متخلفان برخورد می شود


فرماندار شهرستان بردسکن هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن را خلاف قانون و ممنوع اعلام کرد و گفت: با  افراد متخلفی که اقدام به معامله این امتیاز کرده باشند، - ایسنا/خراسان رضوی فرماندار شهرستان بردسکن هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن را خلاف قانون و ممنوع اعلام کرد و گفت: با  افراد متخلفی که اقدام به معامله این امتیاز کرده باشند، بر اساس قانون برخورد می شود.

علی دهقان زاده در گفت وگو با ایسنا، ضمن هشدار با متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن خاطرنشان کرد: خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن کاملاً غیرقانونی است و مردم باید مراقب باشند و فریب مشاورین املاک سودجو را نخورند.

وی با تأکید بر اینکه با هرگونه خرید و فروش زمین های نهضت ملی مسکن برخورد جدی می شود، افزود: این موضوع به اطلاع تمامی شهروندان رسانده شده است، اگر خرید و فروشی صورت گیرد باید پاسخگو باشند.

فرماندار بردسکن در همین خصوص تصریح کرد: در این راستا مکتوب به اتحادیه اصناف و صاحبان دفترخانه استاد رسمی سطح شهرستان اعلام شده است، آگهی های خرید و فروش در فضای مجازی در خصوص خرید و فروش طرح نهضت ملی مسکن غیرقانونی است و همشهریان فریب افراد سودجو را نخورند.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و مساعدت های معاونت استاندار خراسان رضوی مشکلات پیش روی طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن ممنوع و با متخلفان برخورد می شود

خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن ممنوع و با متخلفان برخورد می شود