مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 21:272023-07-04سياسي

معاون اول رییس جمهور: آذربایجا ن غربی سرزمین فرصت های بزرگ است


معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه آذربایجان غربی سرزمین فرصت های بزرگ و کم نظیر است، گفت: به آذربایجان غربی به دلیل ظرفیت ها و پتانسیل های فراوان بیشترین مصوبات و تخصیص اعتبارات مالی داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، نشست فعالین اقتصادی و جمعی از نخبگان استان با حضور معاون اول رییس جمهور و استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

معاون اول رییس جمهور عصر امروز در این نشست با اشاره به اینکه این استان سرزمین شهیدان و سردارانی بزرگ مانند شهید باکری است، اظهار داشت: کشور مدیون تفکر و مدیران جهادی و مردمی است که نام ایران را در تاریخ ماندگار کردند و سرزمین آذربایجان غربی خطه شهادت بوده و مجاهدت های جوانان آذری در 8 سال دفاع مقدس برای همیشه به یادگار می ماند.

محمد مخبر تأکید کرد: در زمان کنونی، فعالان اقتصادی و بخش خصوصی آذربایجان غربی باید همانند جنگ تحمیلی، سرداران و فرماندهان اقتصادی کشور باشند.

وی همچنین با اشاره به تصمیمات و مصوبات و تأمین اعتبارات سفرهای استانی در دولت سیزدهم و پیش از سفر کاروان دولت مردمی به استان ها، افزود: به آذربایجان غربی به دلیل ظرفیت ها و پتانسیل های فراوان بیشترین مصوبات و تخصیص اعتبارات مالی داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول رییس جمهور: آذربایجا ن غربی سرزمین فرصت های بزرگ است

معاون اول رییس جمهور: آذربایجا ن غربی سرزمین فرصت های بزرگ است