مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:402023-06-26اقتصادي

گام نخست در نمایش لباس های ایرانی اسلامی


رویداد دیدار که از سوم تیر با عرضه طرح های ویژه محرم آغاز شده توانسته طرح های خوبی عرضه کند، اما اینکه چه میزان از طرح ها به تولید انبوه برسد، - باید منتظر بود.

خبرگزاری مهر ، گروه فرهنگ و ادب _ زینب رازدشت: همه افراد برای خرید لباس های خود وقت می گذارند و رنگ و مدل لباس های شان را مطابق با سلیقه، ویژگی های شخصیتی و فرهنگی خود انتخاب می کنند؛ بنابراین نحوه لباس پوشیدن اطلاعاتی درباره نوع تفکر، اهداف و ویژگی شخصیتی مان در اختیار دیگران قرار می دهد، همانطور که در برخورد اول به پوشش فرد مقابل توجه می کنیم و او را از روی لباس پوشیدنش قضاوت می کنیم؛ بنابراین از نحوه لباس پوشیدن افراد می توان به ویژگی های شخصیتی او پی ببرند.

موضوع لباس و پوشش اهمیت بسیاری در زندگی افراد دارند و از طرف دیگر در این حوزه با مشکلات بسیاری هستیم که می توان به ورود حجم بسیاری از لباس های قاچاق به کشور اشاره کرد.

لباس های قاچاق که با کمترین قیمت به دست مشتری می رسد، در روزگاری که مردم با مشکلات اقتصادی دست به گریبان هستند، لباس های قاچاق در میدان عرض اندام می کنند.

در این میان کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، در سال جدید اقدام به اجرای طرحی مبنی بر عرضه لباس های ایرانی - اسلامی در مناسبت های مختلف همچون محرم، اربعین، ایام فاطمیه، شب یلدا، عید نوروز کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام نخست در نمایش لباس های ایرانی اسلامی

گام نخست در نمایش لباس های ایرانی اسلامی