مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-04بين الملل

4 کشور ، مقصد جدید ایرانی ها برای کار


مقدمات همکاری های مشترک با کشورهای قطر، ارمنستان، عراق و عمان فراهم گردیده و موجبات امضای صورتجلسه پنجمین نشست کمیته مشترک اعزام نیروی کار ایرانی به قطر در جهت تسهیل صدور ویزای کار برای نیروی کار مازاد ایرانی به وجود آمد و بر ادامه همکاری ها در خصوص .

- مقدمات همکاری های مشترک با کشورهای قطر، ارمنستان، عراق و عمان فراهم گردیده و موجبات امضای صورتجلسه پنجمین نشست کمیته مشترک اعزام نیروی کار ایرانی به قطر در جهت تسهیل صدور ویزای کار برای نیروی کار مازاد ایرانی به وجود آمد و بر ادامه همکاری ها در خصوص تبادل اطلاعات و تجربیات در مورد روابط کار، اشتغال، کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای و به خصوص اعزام نیروی کار ایرانی به کشور قطر تاکید شد.

مدیر کل دفتر توسعه نهادهای اشتغال و هدایت نیروی کار وزارت کار گفت: موجبات امضای صورتجلسه پنجمین نشست کمیته مشترک اعزام نیروی کار ایرانی به قطر درجهت تسهیل صدور ویزای کار برای نیروی کار مازاد ایرانی به وجود آمده است.

  امید ملک، مدیر کل دفتر توسعه نهادهای اشتغال و هدایت نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت وگو با تسنیم، درباره نقش کاریابی ها در اعزام نیروی کار به خارج از کشور گفت: در همه جای دنیا مؤسسات کاریابی تکیه گاه خوبی برای دولت ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 کشور ، مقصد جدید ایرانی ها برای کار

4 کشور ، مقصد جدید ایرانی ها برای کار