مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 01:052023-07-11اقتصادي

صنایع دستی قزوین؛ میراث ناملموسی که مغفول مانده است


معاون وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی گفت: متأسفانه صنایع دستی قزوین اولویت سیاستمردان قزوین نبوده اما در دولت سیزدهم تلاش می شود تا صنایع دستی احیا شود و در این راستا برای برندسازی، - ایسنا/قزوین معاون وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی گفت: متأسفانه صنایع دستی قزوین اولویت سیاستمردان قزوین نبوده اما در دولت سیزدهم تلاش می شود تا صنایع دستی احیا شود و در این راستا برای برندسازی، اشتغال آفرینی و سرمایه گذاری در حوزه صنایع دستی قزوین برنامه داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مریم جلالی عصر سه شنبه 20 تیر ماه در جریان بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از قلاع و جاذبه های گردشگری الموت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تقویت و توسعه صنایع دستی در برخی شهرهای شناسنامه دار از اولویت های وزارت میراث فرهنگی است.

در همین راستا در تلاشیم تا با تقویت صنایع دستی در راستای تحقق شعار سال عمل کنیم.

وی افزود: سیاست وزارتخانه انسجام بخشی به سه ارکان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است و صنایع دستی می تواند تسهیلگر میراث فرهنگی و گردشگری باشد.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه صنایع دستی روستای اندج مزیت برندسازی جهانی دارد، عنوان کرد: آموزش، کیفی سازی، تجاری سازی و صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دستی قزوین؛ میراث ناملموسی که مغفول مانده است

صنایع دستی قزوین؛ میراث ناملموسی که مغفول مانده است