مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-08اقتصادي

مرکز پرورش ماهیان گرمابی در عنبرآباد احیا می شود


فرماندار عنبرآباد بر ضرورت احیاء مرکز تکثیر ماهیان گرمابی تاکید کرد و گفت: با توجه به زمینه ایجاد اشتغال و تحول اقتصادی، احیاء طرح تکثیر ماهیان گرمابی در دستور کار قرار دارد.

- ایسنا/کرمان فرماندار عنبرآباد بر ضرورت احیاء مرکز تکثیر ماهیان گرمابی تاکید کرد و گفت: با توجه به زمینه ایجاد اشتغال و تحول اقتصادی، احیاء طرح تکثیر ماهیان گرمابی در دستور کار قرار دارد.

یزدان افشاری پور امروز 17 تیرماه در حاشیه بازدید از مرکز تکثیر ماهیان گرمایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ظرفیت شهرستان عنبرآباد به لحاظ شرایط آب و هوایی اظهار کرد: راه اندازی و گسترش صنعت پرورش ماهی و آبزی پروری، خصوصا ماهیان گرمابی در عنبرآباد بدلیل شرایط آب و هوایی علاوه بر صرفه اقتصادی، باعث ایجاد اشتغال برای مردم منطقه خواهد شد.

وی افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر تحقق شعار سال، احیاء مرکز تکثیر ماهیان گرمابی در عنبرآباد در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار عنبرآباد فعالیت های شیلاتی را در ایجاد اشـتغال بستر مناسبی بـرای توسعه بخش کشاورزی دانست و گفت: مجموعه مدیریتی شهرستان آمادگی لازم جهت حمایت همه جانبه از صنعت آبزی پروری در شهرستان را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پرورش ماهیان گرمابی در عنبرآباد احیا می شود

مرکز پرورش ماهیان گرمابی در عنبرآباد احیا می شود