مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 23:402023-07-12بين الملل

ادعای رسانه های آمریکایی درباره حملات سایبری هکرهای چینی


رسانه های آمریکایی به نقل از شرکت مایکروسافت و مقام های دولتی ادعا کردند، هکرهای مرتبط با چین از ماه مه به حساب های پست الکترونیکی متعلق به حدود 25 سازمان در جهان از جمله سازمان های دولتی آمریکا نفوذ کرده تا جاسوسی سایبری انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقام های دولت آمریکا و شرکت مایکروسافت روز چهارشنبه به رسانه های این کشور ادعا کردند، هکرهای وابسته به دولت چین از ماه مه به شکل مخفیانه به حساب های پست الکترونیکی نزدیک به 25 سازمان در کشورهای مختلف جهان از جمله حساب های سازمان های دولتی آمریکا با هدف جاسوسی سایبری دسترسی پیدا کرده اند.

جیک سالیوان ، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه ای روز چهارشنبه به یک برنامه شبکه ای.

بی.

سی مدعی شد، مقام های آمریکایی نسبتا سریع نفوذ به حساب های پست الکترونیکی در دولت فدرال را شناسایی کرده و جلوی نفوذ های بیشتر را گرفتند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، یک منبع آگاه هم گفته است، یکی از سازمان های دولتی آمریکا که از این حمله سایبری تاثیر پذیرفته، وزارت امور خارجه آمریکا بوده است.

شرکت مایکروسافت در بیانیه ای از این گروه هکری تحت عنوان گروه Storm-0558 یاد کرده و مدعی شد، این هکر ها توکن های شناسایی دیجیتال را با هدف دسترسی به حساب های پست الکترونیکی در برنامه اوت لوک جعل کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای رسانه های آمریکایی درباره حملات سایبری هکرهای چینی

ادعای رسانه های آمریکایی درباره حملات سایبری هکرهای چینی