مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 17:162023-07-17سياسي

کارخانه قند یاسوج با حضور رییس جمهور دوباره احیاء شد+ فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، کارخانه قند به عنوان نماد صنعت کهگیلویه و بویراحمد پس از سال ها رکود به همت ستاد اجرایی و با حضور رییس جمهور به چرخه تولید بازگشت.

شایان نادری مدیرعامل ستاد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص به خبرنگار فارس گفت: کارخانه سال 93 راکد شد و پس از سفر آیت الله رییسی به عنوان رییس قوه قضاییه در بهمن 99 و تاکید بر رفع مشکلات کارخانه، نماد صنعت استان رسما در اردیبشهت 1400 برای راه اندازی تحویل ستاد اجرایی حضرت امام(ره) شد.

وی بیان کرد: این واحد صنعتی در کوه تاترین زمان با تکیه بر متخصصین و کارگران قبلی کارخانه، اورهال شد امروز فاز تصفیه شکری آماده بهره برداری می شود، و بخش چغندری با کشت چغندر وارد خط تولید می شود.

وی با بیان اینکه به وعده ای که به مردم دادیم عمل کردیم، گفت:کارخانه قند با دو هزار میلیارد تومان اعتبار مجددا احیاء شد و با احیاء این کارخانه 800 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار شد.

گفتنی است همزمان با احیاء کارخانه قند، چندین واحد صنعتی راکد با کمک دولت به چرخه تولید بازگشت و جشن احیاء واحدهای راکد با احیاء دوباره کارخانه قند برگزار شد.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه قند یاسوج با حضور رییس جمهور دوباره احیاء شد+ فیلم

کارخانه قند یاسوج با حضور رییس جمهور دوباره احیاء شد+ فیلم