مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-16اقتصادي

اخلالگران بازار مرغ در فارس به دادگاه ارجاع شدند


مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: تعدادی از اخلالگران بازار مرغ در استان به مراجع قضایی معرفی شده اند و برای سه کشتارگاه پرونده تشکیل شده است.

- مرتضی شریفی در جلسات هماهنگی متولیان نظارت بر بازار، تاکید کرد: همه دستگاه های مرتبط با موضوع بازار ضمن تشدید نظارت ها بدون اغماض با متخلفان برخورد کنند.

به نقل از استانداری فارس، او گفت: نظارت بر بازار استان توسط سازمان های صمت، جهاد کشاورزی، بسیج اصناف و بازاریان، اتاق اصناف و اداره کل تعزیرات حکومتی انجام می شود.

شریفی در خصوص قیمت مرغ گفت: قیمت مرغ کشوری است و در وب سایت 124 روزانه اعلام می شود و همه اصناف و فروشندگان مرغ ملزم به رعایت قیمت مصوب هستند.

او تأکید کرد: تعدادی از اخلالگران بازار مرغ به مراجع قضایی معرفی شده اند و برای سه کشتارگاه پرونده تشکیل شده است.

مدیرکل اقتصادی استانداری فارس خاطرنشان کرد: از اول اردیبهشت ماه 1402تعداد140 هزار و 611 مورد بازرسی از بازار استان انجام و منجر به تشکیل 5548 پرونده تخلف و جریمه 8800 میلیارد ریالی محکومان منجر شده و بیشترین تخلف مربوط به درج نشدن قیمت، گرانفروشی و صادر نشدن فاکتور است.

شریفی با بیان اینکه بازرسی و نظارت بدون کمک مردم شریف استان مقدور نیست، اعلام کرد: سامانه 124اداره کل صنعت معدن تجارت، سامانه 135 اداره کل تعزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلالگران بازار مرغ در فارس به دادگاه ارجاع شدند

اخلالگران بازار مرغ در فارس به دادگاه ارجاع شدند