مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 07:062023-07-12سياسي

برگزاری دوره آموزشی ناخدای شناورهای زیر 12 متر در گلستان


برگزاری دوره آموزشی ناخدای شناورهای زیر 12 متر توسط اداره کل شیلات گلستان با همکاری مؤسسه دریانوردی دماوند بابلسر آغاز شد.

- ایسنا/گلستان برگزاری دوره آموزشی ناخدای شناورهای زیر 12 متر توسط اداره کل شیلات گلستان با همکاری مؤسسه دریانوردی دماوند بابلسر آغاز شد.

معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان گلستان در گفت وگو با ایسنا به تشریح جزییات برگزاری این دوره پرداخت و اظهار کرد: دوره آموزشی ناخدای شناورهای زیر 12متر با حضور 20 نفر از صیادان پره استان گلستان با همت اداره کل شیلات استان و مؤسسه دریانوردی دماوند بابلسر آغاز شد.

دکتر محسن یحیایی با بیان اینکه این دوره به منظور کاهش سوانح دریایی، ایمنی جان افراد در دریا و رعایت قوانین و مقررات دریایی برگزار می شود، ادامه داد: این دوره آموزشی 10 روزه، در محل اتحادیه ماهیگیران پره واقع در شهرستان بندرترکمن آغاز و تا روز دوشنبه 26 تیرماه تداوم می یابد.

وی با اشاره به اینکه حاضران در این دوره موضوعات مرتبط با علائم کمک ناوبری، قوانین راه دیده بانی، سرعت ایمن، وضعیت قطع راه، وضعیت سینه به سینه، سبقت گرفتن و دیگر موارد ، انواع گره های ملوانی، توصیه های ایمنی برای پیشگیری از آتش سوزی در شناورها، تجهیزات ایمنی شناورها را آموزش می بینند، افزود: قطعاً شرکت در این دوره برای صیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزشی ناخدای شناورهای زیر 12 متر در گلستان

برگزاری دوره آموزشی ناخدای شناورهای زیر 12 متر در گلستان