مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 17:152023-07-12سياسي

برگزاری رژه خودرویی مدافعان حریم خانواده عفاف و حجاب در کازرون


سرهنگ حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: در راستای گرامیداشت هفته عفاف و حجاب 30عنوان برنامه در شهرستان کازرون و بخش های مرتبط با محوریت بسیج جامعه زنان این ناحیه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، سرهنگ حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: در راستای گرامیداشت هفته عفاف و حجاب 30عنوان برنامه در شهرستان کازرون و بخش های مرتبط با محوریت بسیج جامعه زنان این ناحیه برگزار می شود.

   وی ادامه داد: همزمان با روز عفاف و حجاب رژه مدافعان حریم خانواده عفاف و حجاب در شهرستان کازرون  در راستای گرامیداشت این روز از ساعت17:30 از مکان شهدای گمنام خیابان قدمگاه به طرف پارک مردانی برگزار می شود.

   سرهنگ حیاتی در دفاع از حجاب  اظهار کرد: در دفاع از حجاب  زنان و دختران پاکدامن  باید علمدار باشند، باید ضمن گرامیداشت این مناسبت نسبت به اصلاح وضعیت موجود جامعه مطالبه گری جدی صورت گیرد و به همین منظور  برنامه های مختلقی در سطح شهرستان کازرون و بخش های مربوط برگزار خواهد شد.

  وی اذعان داشت: جایگاه و نقش زن در ادوار مختلف تاریخ  بیان حضور فعال و تاثیرگزار زنان در دوره ها حساس کشور خصوص در دوران دفاع مقدس در کمک به جبهه ها بوده  دوره انقلاب اسلامی ایران  نشان از بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رژه خودرویی مدافعان حریم خانواده عفاف و حجاب در کازرون

برگزاری رژه خودرویی مدافعان حریم خانواده عفاف و حجاب در کازرون