مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-01دانش

عموعابدینی: سرآمدان آموزشی دارای 4 شاخصه معرفی می شوند


طرح سرآمدان آموزشی دارای 4 شاخصه فعالیت آموزشی با کیفیت، آموزش پژوهش محور، اخلاق حرفه ای در آموزش و شاگرد پروری در جریان حکمت پروری است که اساتید دارای این شاخصه ها معرفی و تجلیل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، قاسم عموعابدینی معاون آموزشی وزیر علوم صبح امروز در نشست خبری پنجمین اجلاس ملی کرسی های نظریه پردازی نقد و مناظره و نخستین اجلاس سرآمدان آموزشی دانشگاه تمدن آفرین و حکمت بنیان که در دبیرخانه شورایعالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، با بیان اینکه در برنامه تحول آموزشی سعی شد که به نقش اساتید بیشتر توجه شود، گفت: نقش آفرینی اساتید در بحث آموزشی چندان مورد توجه نبود و سر آمدان آموزشی به بحث آموزش اساتید می پردازد.

اگر قرار است آموزش به معنای شاگرد پروری باشد و تحول آموزشی ایجاد کند باید تغییرات در اساتید اتفاق بیفتد که آن را به عنوان سر آمدان آموزشی در نظر گرفتیم.

وی افزود: طرح سرآمدان آموزشی دارای 4 شاخصه فعالیت آموزشی با کیفیت، آموزش پژوهش محور، اخلاق حرفه ای در آموزش و شاگرد پروری در جریان حکمت پروری است که اساتید دارای این شاخصه معرفی و تجلیل می شوند.

وی ادامه داد: سال گذشته آیین نامه این طرح ابلاغ شد که اساتید برتر در سطح دانشگاهی انتخاب شدند، در مجموع 110 نفر به وزارت علوم معرفی و در نهایت 16


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عموعابدینی: سرآمدان آموزشی دارای 4 شاخصه معرفی می شوند

عموعابدینی: سرآمدان آموزشی دارای 4 شاخصه معرفی می شوند