مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-04اقتصادي

مشاور وزیر اقتصاد: کمک هزینه خبازی ها به 40 درصد قیمت نان افزایش یافت


مشاور وزیر اقتصاد به اقدامات دولت برای ترمیم هزینه های نانوایان و تقویت اقتصاد نانوایی گریزی زد و افزود: برای ترمیم اقتصاد و جبران خلأ درآمدی نانواها کمک هزینه نانوایان از 30 درصد به 40 درصد قیمت نان افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد جلال مشاور وزیر اقتصاد و دارایی در که در کارگروه اصلاح نظام یارانه ای آرد، نان و گندم استان کردستان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: زیرساخت های هوشمند سازی یارانه آرد و نان در سال گذشته با زحمت همه مدیران استانی با محوریت با بانک سپه انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در فاز اول اجرای طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان کارت خوان های هوشمند در نانوایی های سراسر کشور نصب شد.

وی با بیان اینکه در آذرماه سال گذشته اجرای فاز دوم طرح به صورت پایلوت در قزوین و از 17 بهمن ماه به تدریج در سراسر کشور کلید خورد، عنوان کرد: در فاز دوم، کمک هزینه نانوایان از 15 درصد به 30 درصد افزایش یافت و سهمیه آرد نانوایان که تا پیش از آن میزانی ثابت بود، شناور شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازه زمانی کوتاهی همه واحدهای خبازی به دستگاه های پوز مجهز شدند و با اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان برای نخستین بار داده های جریان فروش نان در کشور در دسترس قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور وزیر اقتصاد: کمک هزینه خبازی ها به 40 درصد قیمت نان افزایش یافت

مشاور وزیر اقتصاد: کمک هزینه خبازی ها به 40 درصد قیمت نان افزایش یافت