مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 00:152023-07-05اقتصادي

افتتاح بیست و ششمین شعبه کیمیا اسپیدی در ایلام


بیست و ششمین شعبه کیمیا اسپیدی بزرگترین پخش روانکار و زیر مجموعه نفت سپاهان در ایلام با حضور نماینده مردم در مجلس افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام،  حمید رضا دهقانی سرپرست عضو هیات مدیره کیمیا اسپیدی در آیین افتتاح بیست و ششمین این شعبه که بزرگترین پخش روانکار زیر مجموعه شرکت نفت سپاهان در استان ایلام است، گفت: جهت فروش مستقیم روغن های تولیدی به اتو سرویس ها و همچنین افزایش شعب شرکت کیمیا اسپیدی، بیست و ششمین شعبه این شرکت در استان ایلام افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه توزیع عادلانه محصولات روانکار (روغن موتور) تثبیت قیمت ها در بازار را به دنبال دارد، افزود: شعبه استان با اعتبار 15 میلیارد تومان سرمایه در گردش و ثابت به وسیله 13 نفر از افراد بومی منطقه اداره می شود، امیدواریم با گسترش کار این مجموعه در استان ایلام این تعداد نیرو به کارگرفته  شده افزایش یابد.

  سرپرست عضو هیات مدیره کیمیا اسپیدی ادامه داد: کیمیا اسپیدی بزرگترین پخش روانکار وابسته به شرکت نفت سپاهان یکی از مجموعه های کارآفرین نمونه در ایجاد اشتغال است و در مجموع شامل 4 شرکت اصلی نفت سپاهان، نفت بهران، نفت پارس و نفت ایرانول وظیفه تولید انواع روانکار در کشور را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیست و ششمین شعبه کیمیا اسپیدی در ایلام

افتتاح بیست و ششمین شعبه کیمیا اسپیدی در ایلام