مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 19:352023-07-09سياسي

ایمن سازی مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی در آذربایجان غربی


مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از ایمن سازی و تدوام عملیات راهداری در مسیر های تردد زائران اربعین حسینی در محورهای نقده ، پیرانشهر _تمرچین خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از ایمن سازی و تدوام عملیات راهداری در مسیر های تردد زائران اربعین حسینی در محورهای نقده ، پیرانشهر _تمرچین خبر داد.

سید محسن حمزه لو یکشنبه 18 تیرماه درحاشیه بازدید از پروژه های اجرایی استان در مسیر تردد زائرین اربعین حسینی(ع) در محور نقده _پیرانشهر _تمرچین ، در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای مرکز استان، گفت: در آذربایجان غربی با توجه به سیاست های دولت در حوزه توسعه ترانزیت کالا و همچنین بازگشایی پایانه مرزی تمرچین به عنوان محل عبور و مرور زائرین اربعین حسینی از شمال و جنوب استان ، در چهل پروژه راهسازی همکاران ما در حال فعالیت هستند.

وی افزود: 12 هزار میلیارد تومان برای اتمام این پروژها اعتبار هزینه می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: دراین راستا ساماندهی مسیرهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین بر اساس برنامه های ترسیمی در اولویت قرار دارد، مخصوصا محور نقده به پیرانشهر تا اربعین حسینی، 10 کیلومتر به شکل بزرگراهی به منظور افزایش تردد زائرین زیر بارترافیک می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی در آذربایجان غربی

ایمن سازی مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی در آذربایجان غربی