مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-21اجتماعي

باد شدید در راه تهران/ برخی استان های کشور بارانی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «کبری رفیعی» به تشریح وضعیت جوی و آب و هوای امروز جمعه 30 تیرماه پرداخت و گفت: امروز بارش باران در استان های اردبیل، - کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران در استان های اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی گیلان، نیمه غربی مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کبری رفیعی به تشریح وضعیت جوی و آب و هوای امروز جمعه 30 تیرماه پرداخت و گفت: امروز بارش باران در استان های اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی گیلان، نیمه غربی مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی به ویژه در ساعات بعد از ظهر پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی افزود: بیشترین بارش ها در استان اردبیل و نیمه شرقی آذربایجان شرقی رخ می دهد و همین شرایط جوی با شدت کمتری فردا درنیمه شمالی آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی انتظار می رود.

وی گفت: روز های یکشنبه تا سه شنبه در مناطقی از ارتفاعات البرز مرکزی و آذربایجان های شرقی و غربی بارش پراکنده رخ می دهد.

به گفته رفیعی، طی دو روز آینده در بخش هایی از جنوب سیستان وبلوچستان، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان و جنوب شرق استان فارس بارش های رگباری در ساعات بعد از ظهر را شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد شدید در راه تهران/ برخی استان های کشور بارانی می شود

باد شدید در راه تهران/ برخی استان های کشور بارانی می شود