مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 19:302023-07-04اقتصادي

ایتالیا 2 میلیارد یورو از دارایی های روسیه را مسدود کرده است


بانک مرکزی ایتالیا اعلام کرد که بخش دیگری از دارایی های روسیه را مسدود کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از یو اس نیوز، دولت ایتالیا به بهانه جنگ در اوکراین بخشی دیگری از دارایی های خارجی روسیه در این کشور را مسدود کرد.

بانک مرکزی ایتالیا روز سه شنبه اعلام کرد که دولت رم از ابتدای جنگ اوکراین تاکنون دارایی های خارجی روسیه را به ارزش حدود 2 میلیارد یورو مسدود کرده است.

واحد مبارزه با پولشویی بانک ایتالیا (UIF) در گزارش سالانه خود اعلام کرد که در تازه ترین اقدام، دارایی های مالی روسیه که متعلق به 80 فرد است را به عنوان بخشی از تحریم های مسکو مسدود کرده است.

بنا به اعلام واحد مبارزه با پولشویی بانک ایتالیا، این کشور تاکنون دارایی هایی روسیه از جمله حساب های بانکی، ویلاهای مجلل، قایق های تفریحی و خودروهای اتباع روس را به عنوان بخشی از تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه توقیف کرده است.

دیدیه ریندرز کمیساریای عدالت اروپا روز دوشنبه اعلام کرد که مقدار دقیق دارایی های مسدود شده دولت روسیه از زمان از سوی کشورهای اتحادیه اروپا در حال حاضر 207 میلیارد یورو است.

بنا به اعلام کمیساریای عدالت اروپا، این مقدار از دارایی های خارجی روسیه از ابتدای شروع عملیات ویژه این کشور در اوکراین از سوی غرب مصادره شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایتالیا 2 میلیارد یورو از دارایی های روسیه را مسدود کرده است

ایتالیا 2 میلیارد یورو از دارایی های روسیه را مسدود کرده است