مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 08:152023-06-22اجتماعي

خسارت 80 میلیارد ریالی سیل در مناطق عشایری اهر


رییس امور عشایری شهرستان اهر از خسارت 80 میلیارد ریالی بارش های باران و سیل در مناطق عشایری این شهرستان طی ماه جاری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس امور عشایری شهرستان اهر از خسارت 80 میلیارد ریالی بارش های باران و سیل در مناطق عشایری این شهرستان طی ماه جاری خبر داد.

محمد کاظم صادق زاده، در گفت وگو با ایسنا، گفت: طبق برآوردهای انجام شده در جریان بارش های سیل آسای اخیر در مناطق قشلاقی، بیش از 80 میلیارد ریال خسارت به راه ها، چشمه ها، آلاچیق ها، وسایل زندگی و احشام شهرستان اهر وارد شده است.

وی همچنین افزود: در جریان بارش برف و برودت دما در نیمه دوم اردیبهشت ماه نیز بیش از 130 میلیارد ریال خسارت به مناطق ییلاقی شهرستان اهر وارد شده بود که بلافاصله با همکاری مسئولان و ادارات ذیربط خسارت ها در حال جبران است.

صادق زاده گفت: برای جبران خسارت وارد شده از سیل و برف در مناطق ییلاقی و قشلاقی شهرستان اهر از محل اعتبارات تبصره 16 برای هر خانوار وام 150 میلیون تومانی هفت ساله با کارمزد چهار درصد اختصاص یافته است.

وی همچنین از مرمت و بازسازی 300 کیلومتر راههای عشایری شهرستان اهر تا اواسط تیرماه سال جاری خبر داد و افزود: تاکنون برای مرمت و بازسازی راهها و لوله گذاری چشمه های آسیب دیده از برف و سیل در مناطق عشایری این شهرستان حدود شش میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 80 میلیارد ریالی سیل در مناطق عشایری اهر

خسارت 80 میلیارد ریالی سیل در مناطق عشایری اهر