مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-09فرهنگي

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری مهمان کرمانشاهی ها


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت چهار روز مهمان بچه های استان کرمانشاه شد.

- محمد خیاط زنجانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن تبریک روز ادبیات کودک و نوجوان، اظهار کرد: این روز از سوی شورای انقلاب فرهنگی در راستای پاسداشت مهدی آذریزدی نویسنده خوب کشورمان، به عنوان روز رسمی ادبیات کودک و نوجوان اعلام شده است.

وی ادامه داد: نام آذریزدی با نام کتاب قصه ها خوب برای بچه های خوب برای همه ما آشنا است و سال ها ست که نسل های گذشته و امروز از خواندن این کتاب لذت می برند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ادبیات را عصر هویت بخش هر جامعه دانست و گفت: اگر می خواهیم کودکان و نوجوانان هویت غنی ایرانی و اسلامی خود را به درستی فهم کنند باید توجه ویژه ای به ادبیات کودک و نوجوان با فرهنگ های بومی و زبان های بومی و محلی داشته باشیم.

وی افزود: کودکان و نوجوانانی را در استان داریم که در حوزه ادبیات قلم زنی می کنند و آثاری تولید می کنند.

خیاط زنجانی، از اضافه شدن نزدیک به 30 هزار کتاب به قفسه های کتاب کانون پرورش و فکری استان خبر داد و گفت: امروز با رونمایی این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری مهمان کرمانشاهی ها

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری مهمان کرمانشاهی ها