مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-13سياسي

سرلشکر سلامی: بدون دستیابی به مخازن علمی نوین نمی توانیم در جهان موفق باشیم


علم را کلید دستیابی به موفقیت ها توصیف و با تأکید بر اینکه بدون اقتدار، شکوفایی و دستیابی به مخازن علمی نوین و پیشرفته نمی توانیم در جهان در حال تغییر موفق باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، کتاب روایت پیشرفت الگوی دانشگاه تراز اسلامی با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه ، سردار محمدرضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) و جمعی از معاونین و مسئولین ستاد فرماندهی کل سپاه و دانشگاه جامع  امام حسین (ع) برگزار شد.

سرلشکر حسین سلامی در حاشیه این مراسم از دانشگاه به عنوان مبدأ تحولات یک کشور نام برد و اظهار  کرد: شکل گیری روند پیشرفت، قطع وابستگی، اعتبار و اقتدار علمی و فنی، دستاوردهای صنعتی ، انسان سازی و جامعه سازی از دانشگاه آغاز می شود و این مهم در افق های وسیع و بلند اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به وضوح قابل مشاهده است.

وی افزود: اگر کشوری برخوردار از دانشگاه های بزرگ، پیشرفته و اندیشه ساز باشد، به طور قطع می تواند در مسیر ساخت تمدن نیز قرار گیرد.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه دانشگاه جامع امام حسین(ع) به عنوان پیشران اصلی ساخت تمدن اسلامی در عرصه علمی و فناوری در نظر گرفته شده است، گفت: رسالت متصور برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی: بدون دستیابی به مخازن علمی نوین نمی توانیم در جهان موفق باشیم

سرلشکر سلامی: بدون دستیابی به مخازن علمی نوین نمی توانیم در جهان موفق باشیم