مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:252023-07-15سياسي

آغاز اقدامات عمرانی شهرداری آبادان در موقعیت اربعین حسینی


شهردار آبادان از آغاز اقدامات عمرانی در پایانه مرزی شلمچه، در راستای پذیرایی از زارئان اربعین حسینی خبر داد.

- یاسین کاوه پور شهردار آبادان، امروز ر گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان، پیرامون برنامه این نهاد خدماتی در پایانه مرزی شلمچه، برای پذیرای  از زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: با توصیه هایی که از سوی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان، پروژه های عمرانی و رفاهی جهت میزبانی از زائران اربعین حسینی توسط شهرداری آبادان، آغاز شد.

وی بیان کرد: این پروژه ها شامل احداث جاده ، سرویسهای بهداشتی در دو نقطه، مجتمع خدماتی رفاهی، سایبان و مهپاش ، خرید ماشین آلات آتش نشانی و حمل زباله، دستگاه تولید یخ و .

است.

شهردار آبادان، خدماتی که به زائران اربعین حسینی ارائه می شود را مدال افتخاری برای این دستگاه دانست و تصریح کرد: اجرای پروژه های اربعین در آبادان به سمت مرز شلمچه به عنوان مسیر و دروازه ورودی زوار گرامی و همچنین به منظور رفاه بیشتر شهروندان عزیز آبادان می باشد.

کاوه پور خاطرنشان کرد: از آنجایی که موضوع اربعین و پذیرایی از زوار ابا عبدالله الحسین (ع) برای شهروندان خوزستانی به خصوص، مردم شریف و ولایتمدار آبادان و خرمشهر حائز اهمیت است، با هماهنگی و همفکری اعضای شورای اسلامی شهر بحث خدمات رسانی مناسب تر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اقدامات عمرانی شهرداری آبادان در موقعیت اربعین حسینی

آغاز اقدامات عمرانی شهرداری آبادان در موقعیت اربعین حسینی