مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 18:102023-07-07سياسي

پاتوق غدیری ها با اطعام به سبک جوان های امروزی


وقتی یاعلی گفتند و همزمان با عید غدیرخم ایستگاه صلواتی شان را علم کردند، دلشان می خواست پذیرایی متفاوتی داشته باشند تا اگر بعدتر کسی از حوالی ایستگاه صلواتی عبور کرد، - گروه زندگی- تا پیش از برپایی ایستگاه صلواتی عید غدیر، فقط در جشن نیمه شعبان بساط جشن و سرور داشتند و فکر می کردند از پس هزینه های غدیر برنمی آیند اما همین که یاعلی (ع) را گفتند و عزمشان را جزم کردند برای پذیرایی از مهمانان غدیری، همه چیز خودش راست و ریست شد و در همان سال اول توانستند میزبان چندصد نفر از اهالی محل باشد.

از همان موقع به بعد، ایستگاه صلواتی ریحانه الحسین (ع) حسابی جا افتاد و مردم بیش از پیش پای کار آمدند تا هرساله جشنی در شان غدیر برگزار کنند.

ایستگاهی که گرچه عمرش به 5 سال هم نمی رسد اما به لطف همدلی و همراهی جوانان محل، طوری توانسته به رسالت خود در تبلیغ و شناخت غدیر عمل کند که حالا همه آن را می شناسند و برای فرارسیدن جشنی دیگر لحظه شماری می کنند.

  نمایی از آشپزخانه بی ریای موکب ریحانه الحسین در منزل طلبه جوان اگر غدیر به خوبی اکرام شده بود، عاشورا اتفاق نمی افتاد برای آشنایی بیشتر با این ایستگاه صلواتی پرطرفدار و مجریان آن که اکثرا از جوانان جهادی هیات ریحانه الحسین (ع) محله تهرانسر هستند به سراغ ابوالفضل جزینی ؛ طلبه جوان و فعال این هیات رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاتوق غدیری ها با اطعام به سبک جوان های امروزی

پاتوق غدیری ها با اطعام به سبک جوان های امروزی