مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:402023-06-28حوادث

کشف 50 میلیاردی گوشی های سرقتی در خرم دره


فرمانده انتظامی شهرستان خرم دره از دستگیری 4 سارق سابقه دار با کشف 53 دستگاه گوشی هوشمند به ارزش 50 میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی شهرستان خرم دره از دستگیری 4 سارق سابقه دار با کشف 53 دستگاه گوشی هوشمند به ارزش 50 میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ هادی نوروزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح زاجرات در خرم دره، عنوان کرد: این طرح با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و با موضوع مبارزه با سرقت و تشدید برخورد با سارقان و مال خران به مدت 2 روز در سطح شهرستان خرم دره اجرا شد.

وی تصریح کرد: در این طرح ماموران پلیس آگاهی شهرستان موفق شدند 4 سارق را دستگیر کنند که در تحقیقات پلیسی به سرقت گوشی موبایل در شهرستان های خرم دره، ابهر، زنجان، نیشابور، تهران، اردبیل و .

اعتراف کردند.

این مسئول به کشف 53 دستگاه گوشی موبایل از این سارقان اشاره کرد و گفت: کارشناسان ارزش موبایل های سرقتی را 50 میلیارد ریال برآورد کردند.

نوروزی از دیگر دستاوردهای این طرح به کشف 2 دستگاه خودرو سرقتی نیز اشاره کرد و گفت: در جهت ارتقای امنیت اجتماعی به سارقان و مخلان نظم و امنیت اجازه جولان نمی دهیم، از شهروندان درخواست داریم به هشدارهای پلیس در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می شود، توجه داشته باشند تا امکان سرقت از سارقان سلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 50 میلیاردی گوشی های سرقتی در خرم دره

کشف 50 میلیاردی گوشی های سرقتی در خرم دره