مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 21:102023-07-16سياسي

رتبه اول ایران در منطقه از نظر تعداد کتابخانه


دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با بیان اینکه کتابخانه مرکز نشر و گسترش دانش عمومی و اطلاعات در هر منطقه است، گفت: در منطقه از نظر تعداد کتابخانه ها اولین هستیم و در رتبه بعدی کشور ترکیه با یک هزار و 800 کتابخانه قرار دارد و همچنین بزرگترین کتابخانه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهدی رمضانی امروز در جریان بازدید از کتابخانه مرکزی رشت در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: 2 هزار و 800 کتابخانه در سراسر کشور داریم که یک هزار کتابخانه خصوصی و مشارکتی در کشور توسط مردم اداره می شود.

  وی با بیان اینکه 6 هزار کتابدار در سراسر کشور با ما همکاری می کنند، افزود: بعد از مساجد و مدارس بزرگترین شبکه فرهنگی کشور نهاد کتابخانه هاست؛ در منطقه از نظر تعداد کتابخانه ها اولین هستیم و در رتبه بعدی کشور ترکیه با یک هزار و 800 کتابخانه قرار دارد و همچنین بزرگترین کتابخانه های عمومی اسلام متعلق به ایران است.

  دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 60 خدمت در نهاد کتابخانه ها ارائه می شود، تصریح کرد: امروزه نگاه سنتی به کتابخانه ها در ایران و دنیا تغییر کرده و کتابخانه فقط سالن مطالعه و مخزن نیست؛ یکی از کارکردهای کتابخانه ها این است که برای مطالعه کتاب استفاده شود و علاوه بر این دارای بخش کودک و نوجوان، کارگاهی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه اول ایران در منطقه از نظر تعداد کتابخانه

رتبه اول ایران در منطقه از نظر تعداد کتابخانه