مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:322023-07-06سياسي

کمک هزینه 460 میلیون تومانی برای خانواده زندانیان نیازمند در سمنان


هم زمان با ایام دهه ولایت و امامت، بیش از 459 میلیون تومان کمک هزینه معیشتی به صورت نقدی و غیر نقدی به خانواده های زندانیان نیازمند به ویژه خانواده های سادات زندانی اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان ظهر امروز در مراسم تکریم از خانواده سادات نیازمند زندانی که همزمان با ایام دهه ولایت و امامت و در آستانه عید سعید غدیر برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری چنین مراسمی سبب می شود قدری از اندوه این خانواده ها کاسته شود و در اصلاح رفتار زندانیان تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی استان سمنان قصد دارد در برنامه های ملی و مذهبی علاوه بر سایر ایام که حمایت های مادی و معنوی را پیگیری می کند، اقدامات ویژه ای را انجام دهد، تصریح کرد: به بهانه این ایام، روحیه ایمان و امید را در قالب فعالیت های فرهنگی، مذهبی، آموزشی و تفریحی برای خانواده های زندانیان نیازمند تقویت می کنیم.

رییس هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان سمنان ادامه داد: در ایام دهه ولایت و امامت سال جاری بیش از 459 میلیون تومان کمک هزینه معیشتی به صورت نقدی و غیرنقدی به خانواده های زندانیان نیازمند به ویژه خانواده های سادات زندانی اهدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک هزینه 460 میلیون تومانی برای خانواده زندانیان نیازمند در سمنان

کمک هزینه 460 میلیون تومانی برای خانواده زندانیان نیازمند در سمنان