مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-12فرهنگي

پیکر احمدرضا احمدی از مقابل کانون پرورش فکری تشییع می شود


مراسم تشییع پیکر احمدرضا احمدی از نویسندگان شاخص کتاب های کودکان و نوجوانان، صبح پنجشنبه 22 تیر از مقابل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمدرضا احمدی شاعر، نمایش نامه نویس و از نویسندگان شاخص کتاب های کودکان و نوجوانان، دیروز سه شنبه 20 تیر درگذشت و مراسم تشییع پیکر وی صبح فردا پنجشنبه 22 تیر طبق خواسته اش، از مقابل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز می شود.

احمدرضا احمدی 30 اردیبهشت سال 1319 در کرمان متولد شد و از آغاز دهه 1340 کار فرهنگی خود را در گستره شعر نو بزرگسالان آغاز کرد و به عنوان شاعری از موج نو شعر فارسی در محفل های فرهنگی و ادبی شناخته شد، در پایان همین دهه با آشنایی با انتشارات کانون پرورش فکری در زمینه داستان های کودکان نیز به تجربه آزمایی پرداخت.

احمدرضا احمدی در دهه 1350 به استخدام کانون درآمد و بخش موسیقی این مجموعه را اداره کرد و کارهای باارزشی در زمینه موسیقی کودک یا ادبیات همراه با موسیقی با مدیریت او در کانون پرورش فکری منتشر شد.

کشتی سرگردان در مه دریا، سه گلدان، کبوتر سفید کنار آیینه، سفر در شب، سبد حصیری و فرفره های رنگین، مسافران هواپیمای سفید رنگ، در این خانه برای همیشه ماندم، مزرعه گل های آفتابگردان، بادهای پاییزی، بادهای بهار و دو کبوتر، باغ بزرگ ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر احمدرضا احمدی از مقابل کانون پرورش فکری تشییع می شود

پیکر احمدرضا احمدی از مقابل کانون پرورش فکری تشییع می شود