مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 19:452023-07-19سياسي

فتاح: بنیاد مستضعفان برای خدمت به مردم در کنار دولت قرار دارد


بنیاد مستضعفان در کنار دولت برای تسهیل در خدمت به مردم است، راه ما و دولت یکی است، نهادها جدا از دولت نیستند و هر اقدامی انجام می دهیم با هماهنگی و اطلاع دولتمردان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، پرویز فتاح عصر امروز در شورای اداری استان کردستان در سالن پیامبر اعظم استانداری اظهار کرد: اگر بخواهیم در نقشه ایران یک جایی را به خون قرمز کنیم آنجا کردستان است.

وی گفت: وقتی انسان برای چیزی خون داده و ایثار کرده باشد باید با تمام جان پای آن بایستیم و اگر برای کردستان هرکاری انجام شده، کم بوده است.

رییس بنیاد مستضعفان اذعان داشت: کردستان آباد و توسعه یافته تلاش بیشتری می خواهد و در این خصوص تعارف نداریم و با وضع کنونی جامعه نباید وقت خود را با تعارفات هدر بدهیم.

وی اذعان کرد: امروز کردستان و کل ایران به کار نیاز دارد، مردم دیگر به سخنرانی و حرف ها اعتماد ندارند بلکه نیاز به کار دارند.

فتاح با بیان اینکه امروز خدا به دست عبد صالح خود کشور را به دست ما داده است و امروز نظاره گر عملکرد ماست، گفت: در حوزه خدمت و توسعه کم کار نشده است اما نیاز به کار بیشتر و تلاش مضاعف هست.

وی در ادامه گفت: سعی و تلاش، کار دلی و جهادی و آوردن جان مایه است لذا باید با تلاش جهادی و مضاعف زمینه رفع مشکلات را فراهم کنیم و انتظار مردم هم این است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتاح: بنیاد مستضعفان برای خدمت به مردم در کنار دولت قرار دارد

فتاح: بنیاد مستضعفان برای خدمت به مردم در کنار دولت قرار دارد