مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:302023-06-24سياسي

نهمین همایش مسئولان جوامع فرهنگ قرآنی عصر کشور برگزار شد


تحلیل و جمع بندی عملیات جامعه فرهنگی قرآنی عصر و قرارگاه جلسات خانگی قرآن کریم یعنی پویش ستاره های زمین از رویکردهای همایش مسئولان جوامع فرهنگی بود.

- حجت الاسلام سید مصطفی حسینی دبیر جامعه فرهنگی قرآنی عصر در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص نهمین همایش مسئولان جوامع فرهنگ قرآنی عصر کشور گفت: نهمین همایش مسئولان جوامع فرهنگ قرآنی عصر کشور از سی ام خرداد ماه لغایت 2 تیرماه در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد.

وی ادامه داد: تحلیل و جمع بندی عملیات جامعه فرهنگی قرآنی عصر و قرارگاه جلسات خانگی قرآن کریم یعنی پویش ستاره های زمین در ماه مبارک رمضان گذشته از رویکردهای این همایش بود.

حجت الاسلام حسینی افزود: خادمان قرآنی که امسال به صورت ویژه در سراسر کشور نسبت به برگزاری این پویش و نسبت به استفاده از ظرفیت های مختلف محیطی، محتوایی، مجازی، رسانه ای و ظرفیت های موجود در شهر و استان خودشان بهره بردند و منجر شد به اینکه این پویش به عنوان یک حرکت فرهنگی قابل توجه و قابل اعتنا در سراسر کشور اجرا شود، میهمان این برنامه بودند.

دبیر جامعه فرهنگی قرآنی عصر با اشاره به اینکه مدعوین این همایش هم نسبت به عملکرد خودشان نقطه نظرات را مطرح کردند، بیان کرد: نقاط قوت و نقاط ضعف بررسی شده و در گام بعدی نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین همایش مسئولان جوامع فرهنگ قرآنی عصر کشور برگزار شد

نهمین همایش مسئولان جوامع فرهنگ قرآنی عصر کشور برگزار شد