مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 19:202023-07-20سياسي

اجرای طرح نصب پلاک های هوشمند در اردبیل مصوب شد


با رای موافق اکثر اعضای شورای شهر و بررسی دقیق این طرح در کمیسیون تخصصی شورا، اجرای طرح فناورانه نصب پلاک های هوشمند در شهر اردبیل تصویب شد.

- سیدناصرحسینی 29 تیر در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار کرد: مخالف اجرای طرح نصب پلاکهای هوشمند در شهر اردبیل نیستم و همواره حامی فناوران و طرح های دانش بنیانی هستیم اما معتقدم این طرح ناکارآمد خواهد بود.

وی افزود: این طرح نباید بدون آگهی و با ترک تشریفات واگذار شود؛ مدافع حقوق مردم در مقابل هزینه های حاصل از نصب این پلاکها هستم.

بهزاد عباس زاده، نایب رییس شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه گفت: تمام موافقان طرح نصب پلاک های هوشمند در اردبیل قطعا به فکر نفع شهر و شهروندان هستند و حمایت از فناوران وظیفه ما است.

ابراهیم علیپور، عضو شورای شهر اردبیل نیز بیان کرد: بسترسازی برای ایجاد شهر هوشمند وظیفه ذاتی شهرداری است.

برای یک طرح فناورانه بعنوان یک دانش، نمی توان قیمت گذاری کرد و نمی توان طرح و ایده ثبت شده یک شرکت یا یک شخص را به دیگری واگذار کرد.

وی ادامه داد: بسیاری از محلات و شهرکهای اردبیل فاقد پلاک هستند و اگر امروز از این طرح دفاع می شود قطعا منافع شهری مورد توجه است.

حبیب فتحی، عضو شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: شهرداری در عقد قرارداد با شرکت مورد نظر قطعا استعلام قیمت خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نصب پلاک های هوشمند در اردبیل مصوب شد

اجرای طرح نصب پلاک های هوشمند در اردبیل مصوب شد