مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-05سياسي

رایزنی سلاجقه با مقامات کشورهای حاضر در نشست گروه 77 و چین


رییس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه برگزاری نشست وزیران محیط زیست، علوم و فناوری گروه 77 و چین با مقامات برخی کشورهای حاضر در این نشست دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، علی سلاجقه، رییس سازمان حفاظت محیط زیست که برای شرکت در نشست وزیران محیط زیست، علوم و فناوری گروه 77 و چین در کوبا به سر می برد، با نخست وزیر و وزیر محیط زیست این کشور و نیز معاون رییس جمهور ونزوئلا دیدار و گفت و گو کرد.

نخست وزیر کوبا در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست در فاصله اندکی از حضور رییس جمهور در کوبا، روابط حسنه دو کشور در زمینه های مختلف را مورد اشاره قرار داد.

همچنین دو طرف بر لزوم ایجاد کمیته پیگیری توافقات و مصوبات دو کشور و عملیاتی نمودن همه موارد از جمله در حوزه دانش و محیط زیست تأکید کردند.

گفتنی است سلاجقه ضمن سخنرانی در نشست وزیران محیط زیست، علوم و فناوری گروه 77 و چین، بر دستاوردهای متنوع و گسترده ایران در حوزه های مختلف به رغم وجود تحریم های یک جانبه و نامشروع علیه کشور اشاره کرد و خواستار همکاری و هماهنگی بیش از پیش مشارکت کنندگان در همه زمینه ها خصوصاً محیط زیست و فناوری شد و آمادگی ایران را برای میزبانی از کشورهای مشارکت کننده جهت حضور در کنفرانس بین المللی گرد و غبار که شهریور ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی سلاجقه با مقامات کشورهای حاضر در نشست گروه 77 و چین

رایزنی سلاجقه با مقامات کشورهای حاضر در نشست گروه 77 و چین