مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-22سياسي

حضور رییس کمیسیون اصل 90 در جلسه هیات عمومی تفریغ بودجه 1401 دیوان محاسبات


رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با حضور در جلسه هیات عمومی تفریغ بودجه 1401 دیوان محاسبات کشور در جریان نحوه رسیدگی به این موضوع قرار گرفت.

- در این نشست سیداحمدرضا دستغیب ضمن ارائه گزارشی از آخرین روند بررسی تفریغ بودجه 1401 در هیئت عمومی دیوان محاسبات بیان داشت: نظارت دقیق بر دستگاه های اجرایی و رسیدگی به آنها از موضوعات مهمی است که دیوان محاسبات دغدغه مندانه آن را پیگیری و هرجا که اموال عمومی و بیت المال مورد مخاطره قرار گیرد با جدیت تمام ورود پیدا می کند.

رییس کل دیوان محاسبات کشور ضمن تأکید بر لزوم فرهنگ سازی برای نظارت فراگیر گفت: دیوان محاسبات به عنوان یک مجموعه پیشرو در حوزه نظارت همواره تلاش می کند، مسیر حرکت دستگاه های اجرایی هموار باشد و دستگاه ها در مسیری که قانون برای آن ترسیم کرده به درستی برنامه های توسعه ای را پیش ببرند.

در این نشست، رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از هیات عمومی تفریغ بودجه دیوان محاسبات اظهار داشت: تفریغ بودجه از کارهای ارزشمندی است که باید در رابطه با آن اهتمام جدی داشت و باید تلاش کنیم گزارش ها در سازمان ها به سمتی بروند که به اصلاح روند ها و عملیات ها کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییس کمیسیون اصل 90 در جلسه هیات عمومی تفریغ بودجه 1401 دیوان محاسبات

حضور رییس کمیسیون اصل 90 در جلسه هیات عمومی تفریغ بودجه 1401 دیوان محاسبات