مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 23:452023-07-06دانش

فعالیت های کانون شعر و داستان حوزه هنری کردستان از سر گرفته شد


سرپرست حوزه هنری استان کردستان به مناسبت روز قلم از آغاز دوره جدید فعالیت های کانون شعر و داستان حوزه هنری با رویکرد کشف، جذب و پرورش استعدادهای جوان ادبی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان کردستان، افشین آزادی با گرامیداشت روز قلم اظهار داشت: در سال 1381 با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی 14 تیرماه در تقویم رسمی کشور به عنوان روز قلم نامگذاری شده است.

وی گفت: روز قلم روزی برای ارج نهادن به مقام شامخ فرهیختگان وادی فرهنگ و هنر این کهن سرزمین است که نسل در نسل در راستای اعتلای نام ایران زمین قلم فرسایی کرده اند و آثاری مانا از ذوق و قریحه خود به یادگار گذاشته و همچنان این چرخه به عنوان یک میراث ارزشمند در جریان خواهد بود.

آزادی این روز را فرصتی مغتنم برای قدردانی از جامعه اهل قلم کشور عنوان کرد و تصریح کرد: بخش اعظم توسعه و پیشرفت کشور مرهون تلاش و کوشش اساتید و فرهیختگانی است که با علم و دانش و ثبت آن چراغ راه رهروان و اندیشمندان دیگر شده و قلمشان را در مسیر رشد و توسعه کشور به کار گرفته اند.

وی اذعان کرد: به مناسبت این روز دوره جدید فعالیت کانون های شعر و داستان حوزه هنری با رویکرد کسب، جذب و پرورش استعدادهای جوان ادبی، امکان آشنایی هنرمندان جوان با پیشکسوتان و اساتید عرصه شعر و دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های کانون شعر و داستان حوزه هنری کردستان از سر گرفته شد

فعالیت های کانون شعر و داستان حوزه هنری کردستان از سر گرفته شد