مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-07حوادث

لوکومتیوران فوتی حادثه قطار در غرب بندرعباس یک هرمزگانی فداکار بود


لوکومتیوران فداکار حادثه خارج شدن یک قطار از خط در یکی از صنایع غرب بندرعباس یک هرمزگان با اصالت مینابی بود که با وجود توانایی در خارج ساختن خود از قطار اما سعی کرد تا آخرین لحظه از فاجعه بزرگ تر جلوگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در 12 تیرماه 1402 در حادثه ای برای قطار باری در مجتمع فولاد در بندرعباس متأسفانه یک نفر فوت و دو نفر دیگر زخمی شدند.

به گفته مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان،  این حادثه که صبح روز 12 تیرماه در مجتمع فولاد بندرعباس رخ داد 2 مصدوم و یک مفقودی در پی داشت از این رو عوامل امدادی از نخستین ساعات حضور در محل عملیات جستجو برای رهاسازی را آغاز کردند.

حسین ذاکری مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

حالا بررسی ها نشان می دهد که لوکومتیوران این حادثه حسین ذاکری با اصالتی مینابی بوده که در این حادثه با فداکاری فراوانی و در حالی که می توانسته خودش را از مهلکه خارج و جان خودش را حفظ کند اما تا لحظه پایانی عمرش در قطار باقی مانده تا از فاجعه بزرگ تر جلوگیری کند.

حسین ذاکری 20 سال سابقه کاری در راه آهن داشته و از لوکومتیورانان برجسته راه آهن در بخش باری بشمار می رفته است و از وی یک فرزند به یادگار مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوکومتیوران فوتی حادثه قطار در غرب بندرعباس یک هرمزگانی فداکار بود

لوکومتیوران فوتی حادثه قطار در غرب بندرعباس یک هرمزگانی فداکار بود