مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 14:102023-06-16سياسي

امام جمعه یزد: سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی اولویت اجرایی دولتمردان باشد


امام جمعه یزد با بیان این که سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی باید به عنوان یکی از اولویت های اجرایی مسئولان و دست اندرکاران کشور قرار گیرد، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های این هفته 26 خردادماه نماز جمعه مرکز استان، با بیان این که حراست و نگهداری از انقلاب اسلامی وظیفه ای همگانی، اظهار کرد: همه اقشار جامعه باید نسبت به این مهم احساس مسئولیت و ادای دین کنند.

وی انقلاب اسلامی ایران را محصول تفکری جهادی و موثر دانست و افزود: بسیاری از دستاوردهای بزرگ امروز کشور نتیجه تفکر و اقدام جهادی است که باید بیش از پیش مد نظر دست اندرکاران امروزی قرار گیرد.

امام جمعه یزد در ادامه جهاد سازندگی را از جمله نمونه های موثر تفکر جهادی در توسعه ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: متأسفانه امروزه این جریان با تبدیل شدن به وزارتخانه و فاصله گرفتن از روحیه و اقدام جهادی آن طور که باید مثل قبل موثر نبوده و دستاوردی در راستای خودکفایی ملی نداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: جهاد سازندگی در ابتدای بسیاری از دغدغه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و معیشتی مردم را به درستی و خوبی پاسخ داده و این مهم ثمره روحیه جهادی در این جریان انقلاب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی اولویت اجرایی دولتمردان باشد

امام جمعه یزد: سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی اولویت اجرایی دولتمردان باشد