مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-11اقتصادي

آماده بکاری 94 درصدی خط تولید فولاد اکسین خوزستان


مدیر تولید فولاد اکسین خوزستان گفت: آماده بکاری خط تولید فولاد اکسین از ابتدای خرداد ماه تا کنون 94 درصد ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، متخصصان جوان شرکت فولاد اکسین خوزستان در راستای توسعه سبد محصولات خود همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، پروژه ملی و نورد آزمایشی اسلب های استنلس استیل تولید شده در خط ریخته گری مداوم شرکت فولاد مبارکه را در دستور کار قرار دادند.

محمد زاده مدیر تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان آخرین وضعیت تولید و توسعه سبد محصولات این شرکت را تشریح و اظهار کرد: ثبات و آرامش بوجود آمده در این مجموعه موجب شد تا در آستانه یوم ا.

آزادسازی خرمشهر، پس از برگزاری جلسه فنی میان هر دو شرکت، شارژ اسلب های استنلس استیل در شرکت فولاد اکسین خوزستان انجام و فرآیند نورد نیز در حضور مدیران و کارشناسان ارشد شرکت فولاد مبارکه با موفقیت صورت پذیرفته است.

مدیر تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان خاطر نشان کرد: در همین راستا از 10 اسلب ارسالی از سوی فولاد مبارکه، 4 عدد ورق استنلس استیل به ضخامت 50 میلیمتر با موفقیت تولید و در ادامه به دلیل مشکلات فنی در ریختگری، اسلب های باقی مانده از کوره خارج و بمنظور پیشگیری از تجزیه و تحلیل در سایر اسلب های جدید با کاهش دمای کوره شماره 2 طبق گراف، عملیات نورد و تولید کارخانه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده بکاری 94 درصدی خط تولید فولاد اکسین خوزستان

آماده بکاری 94 درصدی خط تولید فولاد اکسین خوزستان