مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 17:202023-06-13اقتصادي

قطع برق 130 دستگاه اجرایی و اولتیماتوم به 670 ساختمان اداری در مشهد


مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق مشهد ضمن هشدار به 670 ساختمان اداری پر مصرف از قطع برق 130 دستگاه اجرایی در شهر مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، معصومه مرادی اظهار کرد: با توجه به گرمای تابستان سال 1402، ضرورت کاهش مصرف برق و  بر اساس مصوبه هیئت وزیران، تمام دستگاه های اجرایی، نهادها و بانک ها موظف هستند در ساعت اداری نسبت به دوره سال گذشته 30 درصد و در ساعت غیر اداری 60 درصد کاهش مصرف برق داشته باشند.

وی افزود: در روزهای 16 و 17 خرداد به ادارات و نهادها و دستگاه های اجرایی پرمصرف در مشهد اخطار و هشدار لازم به صورت پیامک داده شد.

در روز 20 خرداد نیز تعداد 80 اداره که میزان مصرف مصوبه هیات دولت را رعایت نکرده بودند بدون مراجعه حضوری و با استفاده از کنترل پذیری لوازم اندازه گیری از راه دور برق آنان قطع گردید.

مرادی ادامه داد: در روز 21 خردادماه نیز 50 اداره و دستگاه اجرایی که ضوابط مدیریت مصرف را رعایت نکرده بودند با قطع برق از راه دور مواجه شدند.

هشدار درباره کاهش مصرف برق در ادارات   وی با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف و ضرورت نظارت و کنترل میزان مصرف برق مشترکین در شهر مشهد گفت: در حال حاضر تعداد 670 ساختمان اداری در محدوده عملیاتی توزیع برق مشهد دارای کنتورهای هوشمند می باشند که طبق مصوبه هیات دولت باید نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع برق 130 دستگاه اجرایی و اولتیماتوم به 670 ساختمان اداری در مشهد

قطع برق 130 دستگاه اجرایی و اولتیماتوم به 670 ساختمان اداری در مشهد