مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:552023-05-30سياسي

لحاظ کردن شاخص محیط زیست در تعیین شهر و روستای ملی صنایع دستی


در پیش نویس تفاهمامه وزارت میراث فرهنگی و سازمان محیط زیست مقرر شد برای نخستین بار شاخص احترام به محیط زیست در شورای راهبردی انتخاب شهرها و روستاهای ملی لحاظ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست مشترک معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی و سازمان حفاظت از محیط زیست با حضور مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، مرادی معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت از محیط زیست، مدیران کل و مشاوران دو حوزه در دفتر معاونت صنایع دستی برگزار شد.

در این دیدار مریم جلالی با تاکید بر اجرایی شدن ارتباطات و ایجاد کارگروه مشترک بین وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: صنایع دستی تجسم و تجلی اقلیم هر منطقه و حاصل سلیقه و دانش برخاسته از حوزه زیستی است.

وی تصریح کرد: در همه ارگان ها و دستگاه های اجرایی علاوه بر همفکری و هم افزایی به ارتباط مؤثر و هم جوشی نیاز داریم که در این راستا دغدغه های محیط زیستی در حوزه صنایع دستی تبلور هم جوشی میان دو دستگاه خواهد بود.

جلالی گفت: خدمات متقابل در زنجیره ارزش بین دو حوزه، به وظایف حفاظتی محیط زیست و رسالت صنایع دستی کمک خواهد کرد.

در ادامه نورالله مرادی گفت: پیوند میان وزارت میراث فرهنگی و سازمان حفاظت از محیط زیست در حوزه توسعه پایدار، زنان و مشارکت مردمی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحاظ کردن شاخص محیط زیست در تعیین شهر و روستای ملی صنایع دستی

لحاظ کردن شاخص محیط زیست در تعیین شهر و روستای ملی صنایع دستی