مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-03سياسي

مرکز «خدمات سلامت دانشجویی» در اردبیل راه اندازی می شود


نائب رییس شورای تأمین سلامت روان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با همکاری معاونت امور بهداشتی مرکز «خدمات سلامت دانشجویی» باهدف ارائه خدمات پزشکی در اردبیل راه اندازی می شود.

- اردبیل-نائب رییس شورای تأمین سلامت روان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با همکاری معاونت امور بهداشتی مرکز خدمات سلامت دانشجویی باهدف ارائه خدمات پزشکی در اردبیل راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رهبر ظهر شنبه در جلسه شورای تأمین سلامت روان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: در یک سال گذشته کارگاه های و برنامه های مختلفی در حوزه سلامت روان دانشجویی و توجه به دغدغه های دانشجویان، با تلاش های اداره مشاوره در سطح دانشگاه برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی صندوق قرض الحسنه دانشجویی حامی با هدف حمایت و کمک به دانشجویانی که خود و یا خانواده آنها دچار مشکل مالی هستند، در دستور کار قرار گرفته و آیین نامه راه اندازی این صندوق تدوین شده و به زودی آغاز به کار می کند.

نایب رییس شورای تأمین سلامت روان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: همچنین خدمات سلامت دانشجویی با هدف ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی و روان شناختی در دانشگاه، با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی و معاونت امور بهداشتی، راه اندازی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز «خدمات سلامت دانشجویی» در اردبیل راه اندازی می شود

مرکز «خدمات سلامت دانشجویی» در اردبیل راه اندازی می شود