مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:172023-05-30سياسي

حکم مطالعه کتاب به عنوان حکم جایگزین حبس برای 2 نوجوان هرسینی


مدیرکل نهاد کتابخانه های استان کرمانشاه، از صدور حکم به مطالعه، حکم جایگزین حبس برای 2 نوجوان هرسینی که به جرم درگیری دادگاهی شده بودند، خبر داد.

- معصومه حسنی خونسار، مدیرکل نهاد کتابخانه های استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در شهرستان هرسین در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و کاهش آسیب های اجتماعی و براساس ماده 79 قانون مجازات اسلامی و بهره مندی نهاد کتابخانه ها از جایگزینی احکام فرهنگی، برای 2 نوجوان که به جرم درگیری دادگاهی شده بودند، به جای مجازات کیفری، توسط قاضی پرونده حکم جایگزین مطالعه اجباری صادر شده است.

  حکم مطالعه کتاب به عنوان حکم جایگزین حبس برای 2 نوجوان هرسینی وی ضمن قدردانی از توجه این قاضی خوش ذوق به گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، افزود: طبق حکم قاضی این دو نوجوان 18 ساله در کتابخانه شهدای محراب شهر هرسین عضو شده و در هفته حداقل سه روز و هر روزی حداقل دو ساعت در این کتابخانه به مطالعه می پردازند.

  مدیرکل نهاد کتابخانه های استان کرمانشاه گفت: اجرای این حکم تحت نظارت اداره کتابخانه های هرسین از نیمه دوم اردیبهشت ماه شروع شده و تا 6 ماه ادامه خواهد یافت و خوشبختانه موجب رضایت و خرسندی این دو نوجوان و خانواده های آنان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم مطالعه کتاب به عنوان حکم جایگزین حبس برای 2 نوجوان هرسینی

حکم مطالعه کتاب به عنوان حکم جایگزین حبس برای 2 نوجوان هرسینی