مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-16ورزشي

رییس هیأت فوتبال خوزستان کجاست؟


پس از انتخاب مجدد عبدالکاظم طالقانی به عنوان رییس هیأت فوتبال خوزستان، وی در بسیاری از محافل و مجامع عمومی غایب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در ابتدای مهرماه گذشته، در حالی که اهالی فوتبال خوزستان سرمست از پایان تصدی گری افراد بیگانه با فوتبال در مرکز تصمیم گیری و تصمیم سازی این رشته در استان بودند، ناگهان شایعاتی در محافل مجازی خبر از حضور مدیران دوباره به قدرت رسیده فدراسیون فوتبال در اهواز می داد که نتیجه آن، انتخاب مجدد عبدالکاظم طالقانی به عنوان رییس هیأت فوتبال خوزستان بود! پس از روی کار آمدن مجدد طالقانی در مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال خوزستان، وی در بسیاری از موارد لزومی نمی بیند که به عنوان متولی فوتبال خوزستان، در برخی محافل و اماکن حضور یابد.

بر اساس بررسی های خبرنگار فارس، رییس هیأت فوتبال خوزستان در جلسات مختلف، شورای تأمین، نشست های بررسی مشکلات باشگاه ها، مسابقات مهم تیم های باشگاهی خوزستان از جمله تیم های لیگ برتری، حتی در روزی که استقلال خوزستان در میان اتحاد مردم و مسئولان در ورزشگاه غدیر اهواز به لیگ برتر صعود کرد، غایب بوده است.

در حال حاضر نیز که زمزمه واگذاری امتیاز چند تیم فوتبال در استان خوزستان به گوش می رسد، باز هم خبری از متولی فوتبال استان و اظهار نظری در قامت حافظ منافع تیم ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت فوتبال خوزستان کجاست؟

رییس هیأت فوتبال خوزستان کجاست؟