مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-05ورزشي

شجیع: «کیش گیمز» تولید یک برند با محوریت جوانان کیش است


سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی گفت: «کیش گیمز» تولد یک برند جدید در ورزش کشور به دست جوانان کیش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رضا شجیع با بیان اینکه برند کیش گیمز توسط جوانان خود جزیره پایه گذاری شد، افزود: این رویداد ورزشی نشان داد که اعتماد به جوانان می تواند راه گشای توسعه و برون رفت از مشکلات باشد.

وی با اعلام اینکه فاز دوم مسابقات کیش گیمز 2023 طی روزهای آینده آغاز می شود، افزود: فاز دوم این رویداد در فضایی متفاوت و خاص برگزار خواهد شد که قطعا مورد استقبال رسانه ها و علاقه مندان قرار می گیرد.

سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی با بیان اینکه این رویداد ورزشی در سطح قهرمانی کشور تا اول تیرماه ادامه دارد، تصریح کرد: این نوید را می دهیم که در پایان کیش گیمز 2023 یک تصویر متفاوت و منحصر به فرد از کیش در عرصه ملی و بین المللی بازتاب خواهد داشت.

وی همچنین از برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات کیش گیمز 2024 در عرصه بین المللی خبرداد و گفت: امیدواریم این جزیره زیبای مرجانی را به همراه جوانان کیش به مهد رویدادهای ورزشی ملی و بین.

المللی در منطقه تبدیل کنیم.

شجیع از همکاری بخش خصوصی در برگزاری این رویداد ملی ورزشی قدردانی کرد و اظهار داشت: همکاری بخش خصوصی نقش انکار ناپذیری در برگزاری حرفه ای این دور از مسابقات داشته که مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجیع: «کیش گیمز» تولید یک برند با محوریت جوانان کیش است

شجیع: «کیش گیمز» تولید یک برند با محوریت جوانان کیش است