مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-13بين الملل

نیویورک تایمز: اوکراین در ضدحمله متحمل تلفات سنگینی خواهد شد


یک روزنامه آمریکایی گزارش کرد که ارتش اوکراین در جریان ضدحمله علیه مواضع روسیه متحمل تلفات و خسارات سنگینی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از تحلیلگران نظامی گزارش کرد که احتمالاً ارتش اوکراین در جریان تلاش برای ضدحمله علیه مواضع روسیه، متحمل خسارات و تلفات سنگینی خواهد شد.

در این گزارش آمده است، علی رغم این حقیقت که کی یف گزارشی از تلفات نظامیان خود در جریان نبرد با روسیه منتشر نمی کند اما احتمالاً تلفات سنگینی را در نبرد با روسیه متحمل شده اند.

اوکراین از چند ماه پیش ادعا کرده قصد دارد با استفاده از تانک، خودروهای زرهی و دیگر سلاح های اهدایی غرب ضد حمله ای را برای بازپس گیری برخی از اراضی که به تحت کنترل روسیه درآمده اند آغاز کند و اخیراً نیز مقام های دفاعی مسکو اعلام کردند که در حال دفع این حملات هستند.

نیویورک تایمز در گزارش خود در خصوص ضدحملات اوکراین علیه روسیه نوشت که کی یف، تلفات خود را فاش نمی کند اما حملات علیه سنگرها، پناهگاهها، میادین مین و مواضع تیراندازی روسیه احتمالاً منجر به تلفات سنگین برای نیروهای اوکراینی خواهد شد.

این روزنامه آمریکایی همچون دیگر رسانه های غربی مثل پولتیکو با اعتراف به ناتوانی اوکراین در نبرد با روسیه ادامه داد که علی رغم گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: اوکراین در ضدحمله متحمل تلفات سنگینی خواهد شد

نیویورک تایمز: اوکراین در ضدحمله متحمل تلفات سنگینی خواهد شد