مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-17سياسي

رونمایی از بسته 12 هزار میلیارد تومانی مشارکت دولت با مردم


همزمان با سالروز تشکیل جهاد سازندگی ، معاون اول رییس جمهور در بازدید از رویداد نمایشگاهی جهاد پیشرفت، از بسته 12 هزار میلیارد تومانی مشارکت دولت با گروه های مردمی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در این برنامه و در نشستی با اعضا شورای عالی جهاد سازندگی و برخی از فعالان مردمی، از گروه های جهادی به عنوان کانونی برای سپردن اقتصاد به دست مردم توصیف کرد و گفت: تحقق شعار سال و رشد تولید و مهار تورم جز از طریق مردمی کردن اقتصاد و سپردن کارها به دست مردم که از خلاقیت، مدیریت، منابع و تشخیص مسئله برخوردار هستند، میسر نخواهد شد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به بازدید امروز خود از طرح ها و پروژه های ملی در جهت توسعه کشور و بویژه روستاها اظهار داشت: این نمایشگاه تبلور آرزوهایمان برای پیشرفت و توسعه بود و آنچه می تواند وضعیت کشور را بهبود ببخشد اقتصاد روستا است چراکه به سرمایه کمی نیاز دارد، زودبازده و در راستای بی نیازی از واردات است و حجم اشتغال بسیار بالایی دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی) ره) و فرمان تأسیس جهاد سازندگی و همچنین شهدای جهاد سازندگی اظهار داشت: یکی از پشتوانه های اصلی این دولت گروه های جهادی هستند که در حل مسائل و مشکلات کشور نقش مؤثری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از بسته 12 هزار میلیارد تومانی مشارکت دولت با مردم

رونمایی از بسته 12 هزار میلیارد تومانی مشارکت دولت با مردم