مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-16سياسي

کنکور تیرماه بدون قطع اینترنت/ آزمون 14 و 15 تیر برگزار می شود


پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور در پاسخ به سئوالی در این خصوص که آیا امسال برای برگزاری کنکور اینترنت قطع می شود یا خیر، گفت: ما خواستار قطع اینترنت نبودیم بلکه خواستار مدیریت شبکه اینترنت هستیم و این موضوع در جلسه شورای امنیت کشور مورد بحث و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، رییس سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری کنکور تیرماه بدون قطع اینترنت خبر داد و گفت: از تجهیزات جدید طراحی شده برای حفظ امنیت آزمون پس از برگزاری کنکور رونمایی و در این رابطه اطلاع رسانی می شود.

عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در تاریخ 14 و 15 تیرماه عنوان کرد: آزمون سراسری پیش رو با تمام قوا و تجهیزات جدید طراحی شده، برگزار می شود که ضریب امنیت آزمون سراسری را چند ده برابر خواهد کرد.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: این نوید را به مردم می دهم که هر سال سعی می کنیم با تجهیزات و امکانات جدیدتر و با به کارگیری تکنیک های نوین در بحث امنیت آزمون، کنکور را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: تمهیدات امسال برای برگزاری آزمون یک گستردگی خاص و ویژه دارد که پس از برگزاری آزمون در این رابطه اطلاع رسانی خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنکور تیرماه بدون قطع اینترنت/ آزمون 14 و 15 تیر برگزار می شود

کنکور تیرماه بدون قطع اینترنت/ آزمون 14 و 15 تیر برگزار می شود