مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-12دانش

پذیرش دانشجوی دوره پودمانی دندان پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران


دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای پودمانی بهداشت دندان پزشکی «MDPH» در نیم سال نخست سال تحصیلی 1403-1402 از طریق آزمون دانشجو می پذیرد.

- دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای پودمانی بهداشت دندان پزشکی MDPH در نیم سال نخست سال تحصیلی 1403-1402 از طریق آزمون دانشجو می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متقاضیان شرکت در آزمون پذیرش دانشجو در دوره پودمانی بهداشت دندان پزشکی MDPH دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران می بایست دارای مدرک دکتری یا بالاتر در رشته دندان پزشکی باشند.

همچنین افرادی که دا رای مشاغل دولتی هستند برای شرکت در این آزمون باید موافقت بالاترین مقام مسئول در حوزه فعالیت خود را به دست بیاورند.

براساس برنامه ریزی های انجام شده، فرصت 3 روزه ثبت نام از روز شنبه 10 تیر ماه آغاز می شود و دوشنبه 12 تیر ماه به پایان می رسد.

داوطلبان در این بازه زمانی فرصت دارند با مراجعه به معاونت تحصیلات تکمیلی دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران نسبت به فرایند ثبت نام اقدام کنند.

آزمون ورودی به دوره MDPH دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت شفاهی و کتبی برگزار می شود.

بنابر اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران، زمان برگزاری آزمون ورودی به دوره MDPH دانشکده دندان پزشکی این مرکز آموزشی، روزهای سه شنبه و چها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجوی دوره پودمانی دندان پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران

پذیرش دانشجوی دوره پودمانی دندان پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران