مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 18:252023-06-08اقتصادي

دومین درمانگاه تأمین اجتماعی در اردبیل راه اندازی می شود


دومین درمانگاه تأمین اجتماعی اردبیل در یکی از محلات پرجمعیت اردبیل راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی عصر پنجشنبه در جریان بازدید از ساختمان در حال احداث این درمانگاه در محله اتوبوسرانی اردبیل اظهار کرد: با توجه به بدهی 83 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل به تأمین اجتماعی، قرار شد با تهاتر این بدهی با ساختمان نیمه کاره شهرداری در محل اتوبوسرانی این ساختمان به درمانگاه شماره 2 اردبیل تبدیل شود.

وی تصریح کرد: بعد از ماه ها پیگیری و اخذ مجوز از سازمان تأمین اجتماعی قرار شد این منابع در خود استان مورد بهره برداری قرار گیرد تا با تهاتر ساختمان در قبال بدهی شهرداری به تأمین اجتماعی، امکان تجهیز و راه اندازی این ساختمان نیمه کاره فراهم آید.

استاندار اردبیل گفت: این ساختمان که با طراحی درمانی پیش بینی شده بود در زمینی به مساحت 580 متر مربع در حال احداث است که پیشرفت 40 درصدی دارد.

عاملی افزود: تمام تلاش ما بر این است تا با همکاری مدیریت درمان هر چه سریع تر این درمانگاه به عنوان درمانگاه تخصصی شماره 2 اردبیل راه اندازی شده و در این منطقه به ارائه خدمات به بیمه شدگان اقدام کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه 400 هزار نفر در شهر اردبیل تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی اعم از بیمه شده اصلی و تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین درمانگاه تأمین اجتماعی در اردبیل راه اندازی می شود

دومین درمانگاه تأمین اجتماعی در اردبیل راه اندازی می شود