مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-03سياسي

با عصبانیت نمی توان در کار فرهنگی موفق بود


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با تاکید بر اینکه با عصبانیت نمی توان در کار فرهنگی موفق بود به مسئله عفاف و حجاب در دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: - معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با تاکید بر اینکه با عصبانیت نمی توان در کار فرهنگی موفق بود به مسئله عفاف و حجاب در دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: این مسائل و برخی رفتارها موجب نخواهد شد که فرهنگ غنی ایران دچار تحول شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحسین کلانتری در نشست معاونان و مدیران فرهنگی منطقه 6 کشور با تاکید بر اینکه کار فرهنگی را باید با عطوفت و مهربانی انجام داد، خاطر نشان کرد: با عصبانیت نمی توان در کار فرهنگی موفق بود، همان گونه که در مسایل تربیتی خانواده نیز برای الگوپذیری فرزندان باید آنها را غرق در محبت کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به تاریخ وتمدن و فرهنگ غنی ایران اشاره کرد و افزود: شهر کاشان نیز سرشار از خاطره های تمدنی و اصیل کشور است و فرهنگ و تمدن و سابقه فرهنگی کاشان زبانزد است.

وی با اشاره به اغتشاشات و مسئله عفاف و حجاب در دانشگاه ها خاطر نشان کرد: ملت و تاریخ ایران قدمت، مولفه های آشکار و دلالت های منطقی و انسانی دارد که هیچ موقع قابل دستکاری نیست و این مسائل و برخی رفتارها موجب نخواهد شد که فرهنگ غنی ایران دچار تحول شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با عصبانیت نمی توان در کار فرهنگی موفق بود

با عصبانیت نمی توان در کار فرهنگی موفق بود