مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-21سياسي

ضرورت توجه به ادبیات رفتاری در مدیریت بحران


معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران با تاکید بر ضرورت توجه به ادبیات رفتاری در مواجه با بحران گفت: به نظر ما تعهد احساسی خوبی در حوزه های ملی داریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نژاد جهانی، معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران، زنجان در چهارمین کمیسیون نشست کمیسیون پیشگیری و مدیریت بحران کلانشهرهای ایران به قرار گرفتن در آستانه صدمین سال شکل گیری مدیریت بحران در کشور اشاره و اظهار کرد: بعد از این همه سال، حکمرانی خوب بدون توجه به نقش مدیریت مردم محور، مدیریت قابل قبولی نیست.

معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه تجربه کشور ما و دیگر کشورها نشان می دهد که مدیریت مردم محور بهینه است، افزود: کشور ما بعد از زلزله بم، تشکیلات مدیریت بحران را ایجاد و برای ابعاد آن برنامه ریزی کرده است.

وی به بی توجهی موجود در کشور به معانی کلمات اشاره و تصریح کرد: به دلیل تعهد نداشتن به معنای کلمات در استفاده از آن ها بی توجهی می شود که نمونه آن پیشگیری و پیش بینی در بحران است چرا که بحران قابل پیشگیری نیست ولی می توان آن را پیش بینی کرد که سیل سال 98 را می توان مثال زد.

جهانی با تاکید بر ضرورت توجه به ادبیات رفتاری در مواجه با بحران گفت: به نظر ما تعهد احساسی خوبی در حوزه های ملی داریم، ولی این تعهد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به ادبیات رفتاری در مدیریت بحران

ضرورت توجه به ادبیات رفتاری در مدیریت بحران