مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-13فرهنگي

همکاری موسسه شهید آوینی ,و بنیاد فارابی برای تولید فیلم


بنیاد سینمایی فارابی و موسسه شهید آوینی تفاهمنامه ای را با یکدیگر به امضا رساندند و براساس آن تولید 2 فیلم سینمایی و نگارش 10 فیلمنامه سینمایی در مدت یکساله در دستور کار قرار گرفت.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی موسسه شهید آوینی، مراسم امضای تفاهم نامه تولید مشترک بین بنیاد سینمایی فارابی و موسسه شهید آوینی در بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

در این مراسم جواد عزتی مدیر عامل موسسه اندیشه شهید آوینی، سید مهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و جمعی از اهالی رسانه حضور داشتند.

در ابتدای این نشست، عزتی با اشاره به امضای تفاهمنامه میان این موسسه با بنیاد سینمایی فارابی در حوزه تولید محتوا و فیلم گفت: مجموعه شهید آوینی طی 27-28 سالی که در حوزه تولیدات سینمایی و تلویزیونی کار می کند، تولیدات متنوعی داشته و طی سالیان اخیر توانسته جایگاه خوبی را در حوزه های مختلف به ویژه تولید سریال و فیلم سینمایی پیدا بکند.

وی اضافه کرد: در دوره جدید مدیریتی موسسه، بنای تعامل با تمامی مجموعه هایی را داریم که در عرصه تولیدات صوتی و تصویری فعال اند.

می خواهیم با توجه به دسترسی های محتوایی که مجموعه شهید آوینی در اختیار دارد، فضای جدیدی را برای تولیدات انقلابی و همگام با آرمان های انقلاب اسلامی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری موسسه شهید آوینی ,و بنیاد فارابی برای تولید فیلم

همکاری موسسه شهید آوینی ,و بنیاد فارابی برای تولید فیلم